На базі Лебединської ЗОШ №3 11 травня пройшов обласний науково-практичний семінар для методистів біології, основ здоров’я, здоров’язбережувальної діяльності управлінь, відділів освіти райдержадміністрацій, міськвиконкомів, керівників методичних об’єднань учителів основ здоров’я з питання «Здоров'язбережувальний простір навчального закладу».
Перед початком роботи учасників семінару на чолі з Успенською В. М., доцентом кафедри дошкільної та шкільної освіти, керівником лабораторії з проблем здоров’язбережувальної діяльності в закладах освіти КЗ СОІППО, кандидатом педагогічних наук, вітали учні школи. Вони побажали успіхів, творчої наснаги та плідної праці, а також подарували на згадку про нашу школу сувеніри, виготовлені власними руками. Для гостей прозвучав Гімн міста Лебедина.
Програма семінару була насиченою. Спочатку директор школи Фролова Т.І. презентувала досвід роботи з проблеми «Реалізація концепцій моделей сучасного навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю та Школи, дружньої до дитини в загальноосвітньому навчальному закладі». Потім учасники семінару, об’єднавшись у дві групи, відвідали фрагменти уроків, на яких учителі продемонстрували застосування здоров'язбережувальних технологій, зокрема:
- валеологізація змісту навчального матеріалу, технологія розвитку критичного мислення, технологія самоосвіти (урок хімії, 7 клас, учитель Пархоменко О. В.);
- казкотерапія, валеологізація змісту навчального матеріалу, гра-руханка, створення сприятливого психологічного клімату (фрагмент уроку з української мови, 6 клас, учитель Капран Л. О.);
- вправа на гармонізацію роботи півкуль головного мозку «дзеркальне малювання» та сміхотерапія, створення сприятливого психологічного клімату (фрагмент уроку з правознавства, 9 клас, учитель Шиян О. М.);
- звукова гімнастика з елементами музикотерапії, елементи кольоротерапії, гра-руханка (урок англійської мови, 5 клас, учитель Бугайченко К. С.).
Під час другої частини семінару учасників запросили на театралізовану виставу «День відкритих дверей у лісовій Школі здоров’я» (Іващенко Н.М.) та фрагмент заняття з педагогами щодо запобігання професійного вигорання (Лащенкова Ю. І., практичний психолог).
|